zaterdag 1 december 2012

1 december 2012
 
 
 
Welkom !
 
Nog 31 nachten om met nog meer lichtheid en plezier te bewegen naar een fantastisch 2013 !
 
Ik trek zo weer een Gatewaydreaming kaart om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
Gisteravond hebben we de magie van wonderen uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart
die ik voor vannacht getrokken is: "kijk dieper"
 
 
Deze kaart nodigt ons uit om met een frisse blik naar iets, iemand of een situatie te kijken waarvan we in eerste instantie dachten dat we het volledig achter ons hadden gelaten. Een soort hoofdstuk of boek dat we gesloten hadden. Het kan zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien waardoor we geen blik hebben kunnen werpen op de diepe schat die diep in ons bewaard ligt. Misschien ligt er een waarheid, een licht of een overvloed op ons te wachten.
 
De affirmatie die we vanavond meenemen naar onze dromen is: "een prachtige schat diep in mijn wezen wacht om door mij ontdekt te worden".
 
Voordat je gaat slapen kun je je intentie versterken door met je wijsvinger en middelvinger gelijktijdig te tikken op het midden van je voorhoofd en gelijktijdig 5x of vaker de affirmatie hardop of in jezelf op te zeggen.
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
Moge wonderen en schatten jouw dromen betreden en zich vermenigvuldigen terwijl je slaapt.
 
Good night and sweet dreams !
 
Liefs,
Eveline

 
 
 
 
 
"

2 opmerkingen:

  1. Mijn eerste gevoelens toen ik deze boodschap las was: Dit is zo waar voor mij.

    Ik ben momenteel aan het ontdekken dat ik meer uit mijn leven kan halen dan dat ik jaren lang voor mogelijk heb gehouden. Ik ben die schat in mezelf dus aan het ontdekken.

    Nu, met deze boodschap, weet ik dat ik op de goede weg ben.

    Vele groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust !

    Ik heb met zeer veel plezier je verhaal gelezen.
    Ja als je eenmaal besluit om je eigen pad in te slaan dan ga je vanzelf je eigen schaten ontdekken.
    Ga zo door, je bent fantastisch op weg !
    Vele groeten,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.