zondag 2 december 2012

2 december 2012
 
Welkom !
 
Nog 30 nachten om met nog meer lichtheid en plezier te bewegen naar een fantastisch 2013 !
 
 
Zoals je al weet ga ik weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.

 
Gisteravond hebben we de magie van wonderen en schatten uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is:
"spreek vanuit vrije wil".
 
 
Gatewaydreaming Card by Denise Linn
 

 
Deze kaart nodigt ons uit om vanuit ons hart te spreken en om vanuit onze eigen innerlijke kracht onze eigen waarheid te durven spreken. Communicatie brengt ons dichter bij elkaar en kan diep geschonden vertrouwen en diepe wonden helen.


Nodig je hart uit om te spreken en alles wat nog niet uitgeproken is maar wel dient uitgesproken te worden (je hart luchten) naar de oppervlakte te laten komen, zodat het kan helen. 

 
De affirmatie die we in onze slaap gaan meenemen is:
"ik spreek uit het diepste van mijn wezen"
 

 
 
Voor het slapengaan of wanneer je maar wilt !  
                     
Gebuik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het  midden tussen je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachten 5x of vaker deze affirmatie opzegt.
 
Adem na elke affirmatie 1x diep in en uit en herhaal deze
affirmatie zo vaak als je maar wilt.
 
Hoe vaker hoe beter !
 
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen om vanuit haar eigen kracht haar eigen waarheid te spreken en dat deze wonderen zich gaan vermenigvuldigen terwijl je heerlijk slaapt.
 
 
Good night and sweet dreams !
 
 
Love,
Eveline
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Deze kaart en de oefeningen met het tikken horen vandaag zo bij mij.

    Ik hou altijd liever mijn mond dicht, dan ruzie te krijgen met mensen die mij verkeerd begrijpen

    Spreken vanuit vrije wil doe ik dus eigenlijk nu via dit blog. Maar voordat ik op deze moie kaart kon antwoorden heb ik toch vooraf eerst te oefeningen gedaan van het tikken op mijn voorhoofd.
    Ja ik wil opener zijn en mensen niet kwetsen en daarover ga ik vanavond heerlijk slapen.

    Met vriendelijke groet

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Guust !

      Prachtig om op deze manier aan je eigen stem te werken en je hart erbij te betrekken.
      Je bent fantastisch beter. Ga zo door !

      Met vriendelijke groet,
      Eveline

      Verwijderen
  2. Dit begint me steeds meer aan te spreken en maakt me nieuwsgierig....ik ga je volgen en proberen om zo ook meer innerlijke rust te krijgen. lfs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Brigitte !

      Fantastisch dat je meedoet en dat je je eigen wensen mee gaat nemen terwijl je dit blog volgt. De kaart die ik elke avond trek in combinatie met de kaart overdag op FB hebben een krachtige positieve uitwerking op wat je diep van binnen graag wilt bereiken.

      Dus laat je verrassen !

      Liefs,
      Eveline

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.