dinsdag 18 december 2012



 
 
18 december 2012
 
 
Goedenavond !
 
 
Nog  14  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig   2013  !
 

 
Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
 
 
Gisteravond hebben we de magie van “ je dromen manifesteren ” wederom in ons leven uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is wederom “ kinderlijke verwondering vult mijn wezen ”

 
Übung macht den Meister                            Practise makes perfect
Oefening baart kunst
 
 

 
 
 
Heerlijk hoe de kaarten de nadruk leggen om het kind in ons te erkennen, te voeden en lief te hebben. Deze kaart nodigt ons wederom uit om te durven genieten. Te genieten van dit leven. Gewoon te genieten van wie we zijn,  zonder al die poespas en drukte. Blij te zijn met de kleine wonderen die in ons leven al plaatsvinden. Dit is wat we vaak vergeten. We zijn zo gericht op wat buiten ons plaatsvindt of wat we allemaal nog moeten bereiken, dat we het zicht kwijt zijn op wat binnen ons reikveld al plaatsvindt.




Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel jezelf voor, dat je met nog meer zelfvertrouwen en een glimlach knipoogt naar het universum en besluit dat je het proces, dat zich op dit moment aan het ontvouwen is, met nog meer plezier gaat vertrouwen.

Welke angsten ook opkomen, weet dat je beschermd en begeleid wordt ! Door je eigen licht te laten schijnen resoneer je met je allerhoogste goed, dus vertrouw en geniet






De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ik wentel in plezier terwijl mijn mooiste dromen uitkomen”
 
 
 
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
 
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen.
 
 
Good night and sweet dreams !                Gute nacht und schlaf süss !
 
 
Liefs, Eveline
 


2 opmerkingen:

  1. Steeds meer genieten, steeds meer loslaten en het kleine kind in mij laten lachen na zo veel jaren van verstarring.

    Ik veroordeel altijd die mensen die zichtbaar plezier hebben en huppelen of dansen op straat.

    Toch ben ik van binnen altijd jaloers omdat zij het durven of gewoon doen.

    Nu met deze kaart na alle voorgaande kaarten zie ik in wat ik nog steeds los moet laten.

    Als ik anderen veroordeel, veroordeel ik eigenlijk mezelf.

    Het kleine kind weer kind laten zijn wat hij nooit heeft gemogen.

    Ik mag en ga meer genieten want dat wordt tijd.

    Vele groeten,

    Een lachende Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond lachende Guust,

    Wat heerlijk om dit te lezen ! Blijf je kleine kind uitnodigen in je leven en ga fantastische dingen met hem beleven!

    Het universum wordt heel blij van dit soort blijheid.

    Veel plezier met het blijven ontdekken.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.