maandag 31 december 2012


De laatste mooie nacht om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een nog voorspoediger en overvloediger   2013  !
 
 
 
 
De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:

Wat een prachtige kaart om dit project  "om met meer lichtheid en plezier te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig 2013 “ mee af te sluiten. En ondertussen neem we de intentie en energie van deze kaart mee nemen naar het nieuwe jaar.
 
Wat we ook willen doen en wat we ook willen bereiken in ons leven, in de basis dienen we onze eigen kracht weer in te nemen zodat we een stevige en solide fundering hebben waarop we  “ons eigen huis” kunnen bouwen.


 
Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel je voor hoe je al je eigen kwaliteiten, talenten en ervaringen in jezelf ziet bundelen en dat je ervaart dat diep in jou deze kracht altijd al geweest is. En ook al dacht je dat je deze kracht niet had, besluit dat je deze kracht vanaf nu altijd bij je draagt.
 
 
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ vastberaden en wilskrachtig stap ik in mijn eigen kracht
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen.
Hoe vaker hoe beter !
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !
 
 
Misschien dat ik jullie bij mijn volgende project weer ontmoet !      Heel veel lichtheid en plezier toegewenst in 2013  !
 

Good night and sweet dreams !     Gute nacht und schlaf süss !
Liefs, Eveline



2 opmerkingen:

  1. In mijn eigen kracht staan! Dat is inderdaad waar het allemaal om gaat.

    Dank je wel voor ook deze kaart. Dit is wat ik voor mezelf wens voor 2013.

    Dank je wel dat je mij deze maand hebt willen meevoeren naar 2013.

    Ik heb er erg veel van geleerd over mezelf maar ook over processen aangaan om mijn angsten op te ruimen en daardoor sterker uit situaties uit te komen.

    Ik ga dit alles zeker meenemen naar en in 2013.

    Nog maar even te gaan dan is het zo ver.

    Hoop weer van je te horen en voor nu:

    Een heel voorspoedig, gezond en gelukkig 2013.

    Dank je

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust,

    Dank je wel dat je zo trouw mijn blog bent blijven volgen en dat ik met je mee mocht reizen. Ik wens je een heel fijn 2013 toe. Ik weet zeker dat het mooiste nog moet komen.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.