zaterdag 22 december 2012



Nog  10  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig   2013  !
 
 
 
De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:



Deze kaart nodigt ons uit om met onszelf te komen. Anderen te laten zien wie we werkelijk zijn. Onze kwaliteiten en talenten te delen met anderen en dat wat we delen altijd ten goede komt van ons allerhoogste goed en alle betrokkenen.

 






 
Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel je voor dat je je armen uitreikt naar het universum en wilt delen wat een wonderbaarlijk en fantastisch wezen jij bent.
Zie hoe je vanuit een gul hart deelt en dat je hart steeds groter wordt. Je behoefte om te onvoorwaardelijk te leven groeit.



De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ ik ben een wonderbaarlijk en fantastisch wezen `
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !

 

 

Good night and sweet dreams !                Gute nacht und schlaf süss !

Liefs, Eveline



2 opmerkingen:

  1. Delen en met mezelf komen!

    Lastige kaart vanavond.

    Ik deel niet graag en ik kom zeker niet graag met mezelf naar buiten.

    Toch vind ik dat ik de laatste dagen al veel van mezelf heb laten zien.

    Nu ik extra uitgenodigd word dit te gaan doen voel ik dat ik een beetje dichtsla en weinig te zeggen heb.

    Ik ga hier eens mee aan de slag en slaap er een nachtje over

    Vele groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Guust,

    Ik heb heel veel bewondering voor hoe je je door deze maand beweegt. Hoe lastig ook het plezier dat je gaat ondervinden door meer en meer met jezelf te komen is ontelbare malen groter.

    Neem de tijd om je eigen stappen te nemen, je weet zelf het beste wanneer. Vergeet ondertussen niet om te genieten, want dat is de kaart die ik vandaag op facebook getrokken !

    Hele fijne dag toegewenst,
    Eveline



    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.