vrijdag 7 december 2012

 
7 december 2012

       


Nog  25   nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch  2013 !


Zoals je al weet trek ik zo weer een Gatewaydreaming kaart om onze dromen positief te bekrachtigen.


Gisteravond hebben we de magie van de liefde uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “voorspoed cultiveren”



 

De kaart voor vanavond nodigt ons uit om de zaadjes in onze dromen te planten die meer en meer overvloed in ons leven aan gaan trekken. En wat nog belangrijker is: te besluiten dat we er recht op hebben om overvloed in ons leven aan te trekken !

 

Ga vanavond weer op reis in je slaap en ga ontdekken wat je nodig hebt om overvloed in je leven aan te trekken. Ga ontdekken wat voor acties je kunt ondernemen om de overvloed in je leven op gang te brengen en/of te vergroten. Ga de blokkades opruimen die je ervan weerhouden om voorspoed in je leven aan te trekken.

 

De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
 “de overvloed van het universum stroomt door mij heen”



Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen  je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachte 5x of meer deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je het kunt ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 

Dit was het weer voor vanavond !

 

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan.

 

Good night and sweet dreams !                                                Gute nacht und schlaf süss !

 

Liefs, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Wat we nu planten kunnen we over eentijdje oogsten.
    Een ware uitspraak.

    Daarom trekt dit blog mijn zo aan: DE kaarten zeggen het gewoon.

    Wat ik dit jaar nog kan opruimen,daarvan pluk ik de vruchten volgend jaar.

    Ik heb dan ook altijd een verlanglijstje voor een nieuw jaar, maar vergeet altijd dat alles een historie heeft welke in de weg kan staan.

    Dit jaar voor het eerst dat ik inzie dat ik mijn last opruim om clean (zo clean mogelijk) mijn voornemens voor 2013 kan laten uitkomen.

    Dank je wel

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust

    Fantastisch om zo in je eigen proces te staan: opruimen wat je er van weerhoudt om je mooiste dromen te leven.
    Geniet van het opruimen: het geeft zoveel ruimte.

    Fijne dag !
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.