donderdag 6 december 2012

       6 december 2012
 
Nog  26  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een
fantastisch 2013 !
 
 
Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
Gisteravond hebben we de magie van onze eigen kracht nogmaals uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: "openen voor de liefde"
 
 
 

 
Toen ik deze kaart zag moest ik denken aan de kaart die ik vandaag op Facebook getrokken had. De energie van deze kaart was plezier en op de kaart was een hart afgebeeld waar plezier doorheen stroomde. Plezier dat de doorgang biedt naar ons hart. Hoe mooi hoe beide kaarten met elkaar corresponderen en elkaar aanvullen en elkaar versterken.
 
 
 
De kaart voor vanavond nodigt ons uit om ons hart te openen voor liefde. Ons hart te openen zodat oude wonden kunnen helen. Ons hart te openen zodat liefdevolle relaties kunnen ontstaan.Ons hart te openen zodat liefde naar onszelf kan stromen omdat we het gewoon verdienen.
 
 
Ga vanavond weer op reis in je slaap en ga ontdekken wat je nodig hebt om je hart weer te openen zodat je ziel weer kan stralen. En weet dat je tijdens deze reis veilig en beschermd bent.
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
"ik open me voor liefde"
 
 
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen  je wenkbrauwen terwijl je hardop of in jezelf 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder opent en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan.
 
Good night and sweet dreams !                         Gute nacht und schlaf süss !
 
Liefs, Eveline


2 opmerkingen:

  1. Deze kaart zegt precies wat ik momenteel voel.

    Weer terug naar mijn normale leven in het weekend bij de mensen die ik lief heb.

    Mooie witte wereld om mij heen om het nog romanischer te maken.

    Bijna kerst om er een nog mooiere aanvulling aan te geven.

    Heerlijk, ik ben er helemaal klaar voor

    Wat een gevoel

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust,

    Dank je wel voor het delen van hoe het voelt als je hart open staat en dat de wereld er dan ook echt anders uit ziet.

    Veel plezier met het volgen van je gevoel.

    Vele groeten,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.