zondag 9 december 2012



9 december 2012

Goedenavond !                  


Nog  23  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch 2013 !


Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.


Gisteravond hebben we de magie van het avontuur uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “je dromen manifesteren”




 
 
 
De kaart voor vanavond nodigt ons uit om te blijven geloven in onze dromen. De tijd om te oogsten hangt in de lucht, dus zorg dat deze energie ongehinderd kan blijven stromen. Alles gaat precies zoals het hoort te gaan dus vertrouw !
 
 
Ga vanavond weer op reis in je slaap en ga ontdekken hoe je nog meer durft te vertrouwen dat je dromen uit gaan komen. Dat je nog meer durft te vertrouwen dat je het verdient dat je dromen uit  mogen komen. Ga ontdekken wat je nog meer kunt loslaten om het oogstproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.
 
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“mijn dromen komen uit”
 
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen  je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachte 5x of meer deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je het kunt ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan en leert te vertrouwen dat je het verdient dat je mooiste dromen uit gaan komen.
 
 
Good night and sweet dreams !                                                Gute nacht und schlaf süss !
 
Liefs, Eveline



2 opmerkingen:

  1. Mijn dromen komen uit is een mooi begin van vandaag.

    Gedroomd dat ik met een auto en caravan weer op vakantie ging. Bestemming onbekend maar ik ging weer op weg.

    Nu deze kaart dat mijn dromen uitkomen, werkt het tikken dan echt?

    Ik kijk uit naar wat vannacht gaat gebeuren in mijn droom.

    Graag tot morgen

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Guust,

    Fijn dat je er zo na uitkijkt wat je dromen je weer gaan brengen. Gewoon durven openstaan is volgens mij de sleutel naar het verwezenlijken van je mooiste dromen.

    Veel plezier in dromenland !

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.