maandag 24 december 2012


Nog  8  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig   2013  !

 
  

De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:
Deze kaart nodigt ons uit om ons hart nog verder te openen zodat het universum haar goddelijke energie nog meer over ons heen kan gieten. Geniet hiervan: het is een fijne tijd om in te verkeren.

Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en ga ontdekken uit hoe je nog meer je hart kunt openen en stel je echt voor dat het openen van je hart je dankbaarheid voor het leven blijft vergroten.


De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“mijn hart opent zich meer en meer zodat mijn ziel kan stralen in al haar grootsheid `
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !

Good night and sweet dreams !     Gute nacht und schlaf süss !
Liefs, Eveline



2 opmerkingen:

  1. Op kerstavond

    Mijn ziel en dromen openbaren zich

    Ik vind dit wel mooi Eerst dacht ik dat het niet verder kon. Dat we alles al hadden gehad. Het beste al was geweest,

    Nu ga ik ook nog mijn ziel steeds verder openbaren.

    Op welke manieren dit zal zijn zal ik vanavond gaan ondervinden

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Guust,

    Prachtig hoe je je blijft openstellen. Ja, de weg naar je ziel gaat via je hart. Heel veel plezier op deze weg die steeds meer lichtheid en plezier zal creeren !

    Hele fijne Kerst toegewenst !

    Groet,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.