zaterdag 8 december 2012


8 december 2012
Goedenavond !                  
 
Nog  24  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch 2013 !
 
Zoals je al weet trek ik zo weer een Gatewaydreaming kaart om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
Gisteravond hebben we de magie van het aantrekken van voorspoed uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “op reis naar avontuur”
 
 
 
 
 
De kaart voor vanavond nodigt ons uit om onze comfortzone te verlaten, grenzen te verleggen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Het is tijd voor meer plezier ! Er komt iets leuks aan, dus ga ruimte in jezelf creëren om hier ook daadwerkelijk voor te gaan !
 
 
Ga vanavond weer op reis in je slaap en ga ontdekken wat je werkelijk wilt. Hoe je dingen en situaties anders kunt doen door er meer plezier in te verwerken.  Of wat je weerhoudt om nieuwe uitdagingen aan te gaan.
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
 “ik trek met plezier de wonderen van de wereld aan”
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen  je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachte 5x of meer deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je het kunt ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. En ondertussen blijf je je grenzen in je leven verkennen en verleggen waar nodig, om steeds meer in overeenstemming met je allerhoogste goed te resoneren.
 
 
Good night and sweet dreams !                                                Gute nacht und schlaf süss !
 
Liefs, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Op reis naar avontuur. Ik ben het liefste mijn hele leven op de vertrouwde, voor mij bekende plaats met mensen om mij heen die ik ken en eten waar ik vertrouwd mee ben.

    Niets is voor mij zo veilig als altijd hetzelfde te doen.

    Toch droom ik ervan om te mogen en kunnen reizen Het avontuur en het onbekende te gaan ontdekken.

    Ik ben hier bang voor maar het lijkt mij wel prachtig.

    De kaart ken ik nu, kijken welke richting mijn dromen mij geven.

    Graag tot morgen

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust,

    Door dit op te schrijven heb je al een stap gezet om je comfortzone te verlaten. Vertrouw erop, dat je tijdens je reis naar het vervullen van je dromen die uit het diepste van je wezen komen, je altijd veilig en beschermd bent.

    De kaart die ik vandaag op Facebook getrokken heb is "licht" en deze kaart helpt je om je pad letterlijk te verlichten waardoor je reis naar het onbekende als het ware "oplicht".

    Fijne dag,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.