vrijdag 14 december 2012




14 december 2012
 
Goedenavond !


Nog 18 nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch  2013 !

 

Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.
 


Gisteravond hebben we nog een keer de magie van de liefde in ons leven uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “loslaten”
 
 
 

 

Deze kaart sluit weer naadloos aan op de kaart die ik overdag getrokken had: “transformatie”.  De mooiste manier om ons eigen transformatieproces te ondersteunen is door onze controle los te laten. Natuurlijk zijn er momenten waarop het belangrijk is om aan het roer te staan en de controle volledig in eigen hand te hebben.  Maar in deze periode worden we uitgenodigd om het over te laten aan iets dat groter is dan ons en er gewoon van te genieten. Durf te vertrouwen !
.
 

Ga vanavond weer op reis in je slaap en sta jezelf toe om je tijdens deze reis veilig en gewenst te voelen en te ervaren dat je de controle volledig los durft te laten. Ga genieten van dit bevrijdende gevoel. Wanneer je bemerkt dat je wrok koestert richting iemand, iets of een situatie, besluit dan om het achter je te laten. Kies voor vrijheid !

 


De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“met plezier geef ik me over aan de stroom van het leven”



Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 

Dit was het weer voor vanavond !

 

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen.

 

Good night and sweet dreams !                Gute nacht und schlaf süss !

 

Liefs, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Loslaten en vertrouwen, dat is wat ik zie dat steeds meer bij mij gebeurd.

    Het geloof dat alles goed komt wordt steeds sterker en ik raak er steeds meer van overtuigd.

    Ik hoe me naar mijn mening steeds minder te overtuigen.

    Vanaond ga ik met deze wetenschap van mijn dromen genieten

    Met vriendelijke groet

    Guust


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Guust,

    Mooi dat je meer en meer gaat geloven en dat je dat voelt sterker worden in jezelf. Zo waar: hoe meer je in jezelf gelooft hoe minder je de ander wilt te overtuigen !

    Dank je wel dat je zo trouw blijft delen.

    Fijne avond,

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.