dinsdag 25 december 2012

Nog  7  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig   2013  !

 
 

De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:
 

Deze kaart nodigt ons uit om nog dieper te kijken naar wat werkelijk belangrijk is in ons leven en datgene wat niet echt belangrijk is los te laten en op te ruimen.

Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap ga op onderzoek uit in je leven en zie hoe je in je slaap alle interne en externe rommel aan het opruimen bent en voel hoe bevrijdend het werkt ! Geniet van dit proces dat meer en meer vrijheid in je leven creëert. !

 

De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ ik koester de simpele dingen van het leven `
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !

Good night and sweet dreams !                Gute nacht und schlaf süss !
Liefs, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor de komende periode.

    Mijn leven vereenvoudigen.
    Alles wat ik niet meer nodig heb nog voor het einde van het jaar weg doen.

    Alles wat ik al langer dat 1 jaar niet meer gezien heb wegdoen.

    Alle nodige dingen automatiseren.

    Alles snel aanpakken en oplossen.

    Is dat wat er met dee kaart bedoelt wordt? Dan ben ik goed op weg.

    Nog voor 1 januari opruimen en volgend jaar zonder extra ballast verder.

    Hier kan ik wel wat mee

    Fijne feestdagen

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Guust,

    Ik word zelf helemaal enthousiast van al je opruimen ! Opruimen wat niet meer nodig is staat gelijk aan hedendaagse alchemie. Dus ga aub zo door !

    Fijne feestdagen.
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.