donderdag 13 december 2012



13 december 2012
 
Goedenavond !
  
Nog  19 nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch  2013 !
 
 
Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
  
Gisteravond hebben we de magie van een nieuw start in ons leven uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “openen voor  de liefde”
 
 
 
 
Ik vind het altijd fascinerend wanneer ik een kaart vaker trek. Alsof onze ziel ons duidelijk wil maken welke richting ze uit wil gaan. Overdag had ik de kaart van “energie” getrokken en die kaart nodigt ons uit om liefdevoller naar onszelf te zijn. Vaak hebben we de neiging om het anderen zo naar de zin te maken dat dit ten koste van onze eigen energie gaat.
 
  
Ga vanavond weer op reis in je slaap en sta jezelf toe om je tijdens deze reis veilig en gewenst te voelen en te ervaren dat je het verdient om een liefdevol leven te leiden. Ga ontdekken hoe je je hart nog verder kunt openen en hoe relaties en oude wonden nog gemakkelijker kunnen helen.
 
 
Nodig je hart uit om te helen waar nodig zodat de energie weer kan stromen naar mensen, dingen en situaties die het leven zo levenswaardig maken. Het is weer tijd om te genieten !
 
  
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
 “mijn hart is open”

Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

  
 

Dit was het weer voor vanavond !

 
 

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde die meer en meer door je lichaam en leven begint te stromen.

 
  

Good night and sweet dreams !                   Gute nacht und schlaf süss !

 


Liefs, Eveline

 

2 opmerkingen:

  1. Ik moet zeggen, de kaarten kloppen precies bij elkaar. Goede volgorde.

    Na de nieuwe start van gisteren op de 12-12-12 sta ik vandaag weer open voor de liefde. Ik neem aan de liefde voor mezelf.

    Maar tegelijk open ik mijn hart voor anderen. Een perfect nieuw begin en goede voornemens.

    Ik voel dat ik steeds meer in een nieuwe positievere richting geduwd wordt waar ik me steeds minder tegen kan verzetten.

    Voor nu heerlijk slapen en zien wat het met me doet

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Guust,

    Mooi hoe je deze link maakt: door je liefdevol te openen voor jezelf open je ook de deur naar anderen waardoor het steeds gemakkelijker wordt om je niet meer te verzetten omdat je ergens voelt dat het goed voor je is.

    Fijne avond,

    Eveline



    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.