dinsdag 4 december 2012

 
4 december 2012
 
 
 
Nog 28 nachten om met nog meer lichtheid en plezier naar het jaar 2013 te bewegen !
 
 
Zoals je al weet trek ik zometeen weer een gatewaydreaming kaart om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
 
Gisteravond hebben we de magie van plezier en genieten uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: "stevig in mijn eigen kracht staan"
 

 
 
 
Deze kaart nodigt ons uit om voor onszelf op te komen. Trouw te zijn aan onze eigen waarheid terwijl we gelijktijdig de waarheid van anderen respecteren. Als we luisteren naar de waarheid die diep uit onze ziel komt, zal het resultaat altijd ten goede komen van alle betrokkenen.
 
Ga vanavond op reis in je slaap en ga ontdekken wat of wie of welke overtuiging je er van weerhoudt om volledig in je eigen kracht te staan en besluit dan om vanaf nu steeds meer in je eigen kracht te gaan staan.
 
 
De affirmatie die we vanavond in onze slaap meenemen:
"ik ben nobel, moedig en krachtig"
 
 
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen terwijl je hardop of in jezelf 5x of vaker deze affirmatie opzegt" ik ben nobel, moedig en krachtig". Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met nog een keer de affirmatie uit te spreken. Doe dit voordat je gaat slapen maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder opent en dat je meer en meer in je eigen kracht gaat staan en dat deze wonderen zich vermenigvuldigen terwijl je heerlijk verder slaapt.
 
 
Good night and sweet dreams !                             Gute nacht und schlaf süss !

 
Liefs, Eveline



2 opmerkingen:

  1. Deze kaarten geven mij echt inzicht om oude gewoontes los te laten.

    Ik ben vaak overtuigd van mezelf en heb weinig ruimte vor anderen.

    Als ik met plezier naar 2013 heen wil, ga ik door deze manier van kaartlezen zien wat ik te doen heb.

    De vorige kaarten heb ik ook in mijn slaap meegenomen dus ik ben benieuwd wat vannacht gaat brengen.

    Vele groeten en graag tot morgen

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust!

    Wat jij vertelt past precies bij de kaart die ik net op Facebook etrokken heb: het loslaten van oude patronen zodat nieuwe positieve en krachtgevende veranderingen plaats kunnen vinden.

    Fantastisch dat alles steeds duidelijk wordt en dat alles steeds synchroner begint te lopen. Dit is een teken dat alles steeds meer begint te stromen.

    Vele groeten,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.