maandag 3 december 2012

 
3 december 2012
 
 
Welkom !
 
 
Nog 29 nachten om met nog meer lichtheid en plezier te bewegen naar een fantastisch 2013 !
 
 
Zoals je al weet trek ik zometeen weer een Gatewaydreaming kaart om de energie van onze dromen positief te bekrachtigen.
 
 
Gisteravond hebben we de magie van communicatie uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: "genieten van plezier"
 
 
Wat toepasselijk dacht ik. Vanmorgen heb ik op Facebook nog een soul coaching kaart: "plezier"
getrokken. Is dit een boodschap van onze ziel dat we meer plezier en genieten in ons leven dienen te laten stromen ?
 
 
 
 
 
Deze kaart nodigt ons uit om nog meer te durven genieten van het leven en onszelf toe te staan plezier te hebben. Wie, wat of welke overtuiging staat ons in de weg om meer te durven genieten van het leven en plezier te hebben.
 
 
Ga vannacht op reis in je dromen en ga ontdekken wat je weerhoudt om meer te genieten van het leven.
 
 
De affirmatie die we vannacht gaan meenemen in onze dromen:
"ik geniet intens van het leven"
 
 
                                                     
Voordat we gaan slapen:
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachten 5x of vaker deze affirmatie "ik geniet intens van het leven"  opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1x diep in en uit en ga je verder met nog een paar keer de affirmatie te herhalen. Je kunt dit doen voordat je gaat slapen maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
Moge wonderen jouw dromen betreden en zich vermenigvuldigen, terwijl je hart zich verder blijft openen om weer te genieten van het leven en meer plezier te hebben.
 
 
Good night and sweet dreams !
 
 
Liefs, Eveline
 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb me lang geleden al voor genomen om te gaan genieten van mijn leven en anderen daarin te laten delen.

    Ik neem het me elke keer weer opnieuw voor en ik moet het me vaker voornemen omdat ik van binnen weet dat ik het niet doe.

    Altijd komt er wel iets tussen zoals geld, tijd en werk.

    Deze kaart komt mij dus goed uit om me aan de afspraken met mezelf te houden en angst te laten varen.

    Hier ga ik zometeen mee naar bed.

    Heel veel groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Guust !

      Wat een prachtig zelfbesef.

      Ja we worden vaak zo afgeleid door de drukte van het leven dat we vergeten hoe belangrijk plezier is.
      Plezier kan er voor zorgen dat hoe druk en moeilijk we het ook hebben we het leven met meer gemak aan kunnen.

      Heel veel groeten en tot de volgende keer !

      Eveline

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.