zondag 30 december 2012



Nog  2  mooie nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een nog voorspoediger en overvloediger   2013  !
 
 
 
 
 
De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:
 




 

Wij allen bezitten een wijsheid die diep uit ons eigen wezen komt. Deze wijsheid wacht diep in ons om door ons gehoord te worden. Het enige wat we hoeven te doen is hier voor open te staan.
 
 
Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel je voor hoe de kelk van wijsheid aan je overgedragen wordt en dat je gaat ontdekken dat deze  wijsheid zich o.a. via je dromen, toevalligheden en tekenen openbaart. Open je armen en laat de wijsheid naar je toe stromen..
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ ik open me meer en meer voor de innerlijke wijsheid diep in mij
  
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !
 
Good night and sweet dreams !     Gute nacht und schlaf süss !
Liefs, Eveline



2 opmerkingen:

  1. Na alle beperkingen met mezelf doorgenomen te hebben via jouw blog kom ik nu tot de conclusie dat diepe innerlijke wijsheid zich in mij gaan openbaren.

    Dit zie ik echt als een goede start voor 2013!

    Ook als ik jou opmerkingen lees zie ik dat dit een goede volgende stap is welke ik van binnen moet gaan volgen door er in te geloven.

    Ik ga ervoor

    Met vriendelijke groet,

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust,

    De kaart die ik vandaag getrokken heb op Facebook sluit precies aan op wat je hierboven vertelt. Blijf je aandacht richten op wat werkt en je blij maakt en laat los wat niet meer werkt en je geen prettig gevoel geeft.

    Je bent fantastisch op weg !

    Een hele fijne dag toegewenst.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.