zondag 16 december 2012

16 december 2012
 
 
Goedenavond !
 
 
Nog  16 nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch  2013 !
 
 
  
Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
 
 
Gisteravond hebben we de magie van “ geloven ” in ons leven uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “ actie ondernemen ”
 


 
 
 
Deze kaart bevestigt waar we op dit moment mee bezig zijn. We zijn bezig met het nemen van de stappen die ons meer en meer in contact brengen met onze eigen unieke wensen en dromen. Deze wachten diep in ons wezen om werkelijkheid te worden. Onze angsten, blokkades en negatieve overtuigingen zitten ons vaak zo dusdanig in de weg,  dat we vaak vergeten zijn wat we werkelijk willen. Door deze belemmeringen op te ruimen, maak je de weg vrij om meer en meer het leven te leiden dat je diep van binnen graag wenst.  
 
 
 
Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel jezelf voor, dat je een vuist maakt en besluit om alles waarvan je ooit dacht dat het toch niet ging lukken, overboord te gooien. Je gaat besluiten om op te ruimen wat in de weg zit. Welke angsten ook opkomen, weet dat je beschermd en begeleid wordt !
 
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“met enthousiasme omarm ik de onbegrensde mogelijkheden
die het leven mij biedt”


Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 

Dit was het weer voor vanavond !

  

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen.

  

Good night and sweet dreams !                Gute nacht und schlaf süss !



Liefs, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Aktie nemen op waar mijn gedachten naar toe gaan deze dagen.

    Tijdens mijn dromen over wat ik wil droomde ik dat de kentekenplaten van mijn auto afgehaald waren en dat deze vervangen waren door kentekenplaten uit een ander (onbekend) land.

    Ik onthoud nooit mijn dromen maar ik denk dat deze droom aanzet tot aktie.

    Veranderingen niet als beangstigend zien maar het juist omarmen en ervan gaan genieten.

    Dit is de richting welke ik uit ga en ik moet mezelf niet tegenwerken.

    Vele groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Guust,

    Wat een prachtig manier om je reis voort te zitten: het onbekende tegemoet treden en ondertussen genieten van de reis er naar toe !

    Veel plezier !

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.