woensdag 5 december 2012


5 december 2012
 
 
Nog 27 nachten om met nog meer lichtheid en plezier te bewegen naar een fantastisch 2013 !


Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om de energie van onze dromen positief te bekrachtigen.


Gisteravond hebben we de magie van onze innerlijke kracht uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: "stevig in mijn eigen kracht staan"



Ja je raadt het al ! Deze kaart heb ik gisteravond ook al getrokken. Was aan de ene kant verbaasd maar aan de andere kant ook weer geintrigeerd !


 
 
 
Deze kaart nodigt ons wederom uit om op een dieper niveau in onze eigen kracht te gaan staan.
Onze eigen waarheid te respecteren terwijl we gelijktijdig de waarheid van anderen respecteren.
Te durven vertrouwen dat wanneer we luisteren naar de waarheid die diep uit onze ziel komt het resultaat altijd ten goede zal komen van alle betrokken.
 
 
Ga vanavond weer op reis in je slaap om te ontdekken wat je werkelijk nodig hebt om volledig in je eigen kracht te durven staan en durf te vertrouwen dat je altijd veilig en beschermd bent.
 
 
Ga ontdekken wat werkelijk belangrijk in je leven is en ruim op wat in de weg zit.
 
 
De affirmatie die we vanavond in onze slaap meenemen:
 "ik ben nobel, moedig en krachtig"
 

 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen  je wenkbrauwen terwijl je hardop of in jezelf 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met nog een keer de affirmatie uit te spreken. Doe dit voordat je gaat slapen maar je het kunt ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 
Dit was het weer voor vanavond !
 
 
Mogen wonderen je dromen betreden terwijl je hart zich steeds verder opent terwijl je meer en meer in je eigen kracht gaat staan.
 
 
Good night and sweet dreams !                             Gute nacht und schlaf süss !
 
Liefs, Eveline

 

2 opmerkingen:

  1. Blijkbaar had ik deze kaart nog een keer nodig.

    Momenteel ben ik bezig een nieuwe strategie toe te passen om nieuwe markten te openen.

    Hiervoor moet ik sterk in mijn schoenen staan om mijn doelstellingen onder woorden te brengen en te zorgen dat mijn mening gehoort, begrepen en toegepast wordt.

    De mensen moeten zich prettig voelen met mijn ideeen.

    Ik ga hier in mijn slaap mooi over nadenken

    Graag tot de volgende kaart

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag Guust,

    Prachtig hoe je kaart gebruikt hebt om jezelf op een dieper niveau in je eigen kracht te zitten ! Alles begint bij onze eigen wortels. Hoe sterker onze wortels groeien hoe makkelijker de vruchten gedragen kunnen worden !

    Fijne dag,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.