donderdag 27 december 2012

Nog  5  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig   2013  !

 

 

De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:
Deze kaart nodigt ons uit om op een nog dieper niveau heerlijk te ontspannen en te vertrouwen. Onze ziel opent zich meer en meer terwijl we goddelijk beschermd en geleid worden. Alles is precies zoals het hoort te zijn.

 

Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel je voor hoe je je armen weer naar het universum uitstrekt en dat je hart meer en meer opengaat. Ondertussen voel je hoe je ziel meer en meer begint in te zinken en te stralen in al haar bevalligheid en sierlijkheid.
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ mijn ziel openbaart zich in al haar bevalligheid en sierlijkheid `
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 


Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !
  
Good night and sweet dreams !          Gute nacht und schlaf süss !
Liefs, Eveline




2 opmerkingen:

  1. 3de Kerstdag en de kaart gaat weer verder om klaar te zijn voor 2013.

    Vrede op aarde en vrede in mezelf en vandaag komt daar ook nog mijn ziel te openen.

    Ik weet hoe gesloten ik ben dus ik voel wel weerstand dit te doen.

    Het leifste zal ik de vrede bewaren door wraak te nemen. En nu zegt deze kaart om mijn ziel te openen en vanuit gevoel te gaan leven.

    Ik zie genoeg haat en oorlog om me heen dat het goed voelt om hierin verandering te brengen al begint deze bij mezelf.

    Nu nog doen.

    Vele groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen beste Guust,

    Het is zo'n verademing om je verhalen te lezen en dank je wel dat je deelt wat je beweegt om je leven op een vredelievende manier neer te zetten.

    Het lijkt of deze maand echt een maand van bewustwording voor je is en dat betekent dat je al bezig bent met het te doen.

    Dus geniet heerlijk van wat je achter je aan het laten bent. Er komt steeds meer ruimte vrij voor wat je werkelijk vanuit je hart in je leven wilt manifesteren.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.