dinsdag 11 december 2012



11 december 2012
 


Goedenavond !                    
 
 
Nog  21  nachten om met nog meer   lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een fantastisch  2013 !
 
 
Ik ga zo weer een Gatewaydreaming kaart trekken om onze dromen positief te bekrachtigen.
 
 
Gisteravond hebben we de magie van eeuwenoude wijsheden die diep in ons verblijven uitgenodigd om onze dromen te betreden en de kaart die ik voor vannacht getrokken heb is: “in plezier wentelen”
 
 

 
 
 
De kaart voor vanavond nodigt ons uit om blij te zijn en ons te verwonderen over het leven.  In onze handen te klappen van blijdschap en gewoon te dansen en te zingen omdat wij zijn zoals we zijn en dat dat helemaal oké is.
 
 
 
 

Ga vanavond weer op reis in je slaap en ga ontdekken hoe je nog meer plezier en genieten in je leven kunt aantrekken. Ga ontdekken wat je er van weerhoudt om plezier te hebben. Ga ontdekken waar je werkelijk blij van wordt.

 

 

De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“kinderlijke verwondering vult mijn leven”
 

Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen  je wenkbrauwen terwijl je hardop of in gedachte 5x of meer deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken adem je 1 diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je het kunt ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !

 

Dit was het weer voor vanavond !

 

Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan en durft te genieten dat je mooiste dromen uit gaan komen.

 

Good night and sweet dreams !                                        Gute nacht und schlaf süss !

 

Liefs, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Meestal ben ik te serieus om in mijn handen te klappen, te zingen en te lachen.

    Goede oefening om gewoon blij te zijn met alles wat ik al heb.

    Staat in mijn ogen zo haaks op de kaart van gisteren welke mij wel uitnodigde daar serieus op in te gaan.

    Goed, ik ga vanavond dromen hoe het voelt om vrolijk door het leven te gaan. Alles los te laten en te genieten.

    Groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Guust,

    Prachtig dat je besloten hebt om het te serieuze deel in jou in te wisselen voor plezier. Blijf experimenteren en voelen wat prettig voor je voelt. Je zult nog verrast zijn hoe prettig en verlichtend plezier voelt. Het opent de deuren naar de dromen diep in jou !

    Fijne avond !

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.