vrijdag 30 november 2012

 
 
 
 
Het is zover !
 
Welkom !
 
Nog  32  nachten te gaan !
 
Vanaf vandaag bewegen we met nog meer  lichtheid  en  plezier  naar een fantastisch  2013.
 
Een van de redenen waarom ik ervoor gekozen heb om voor het slapengaan een Gatewaydreaming kaart te trekken, is om de energie van onze dromen positief te bekrachtigen.
 
De kaart die ik voor vanavond getrokken heb is: "verwacht wonderen "
 
Zeg nu zelf, wat een prachtige kaart om mee te starten !
 
 
Gatewaydreaming cards by Denise Linn
 
 
Boodschap:
 
We trekken vaak aan waar we diep in onszelf in geloven.
 
Wanneer we besluiten te geloven in wonderen zullen wonderen onze wereld en ons dagelijks leven gaan verrijken.
 
Begin met te genieten van elke klein wonder in je leven en ga aandacht besteden aan de kleine dingetjes die er toe doen.
 
De affirmatie die we vanavond in onze slaap mee gaan nemen is:
 
"Steeds meer wonderen breiden zich in mijn leven uit"
 
Dit kan je bijvoorbeeld doen, door voor het slapengaan met je wijsvinger 9x op je voorhoofd te tikken en de affirmatie 5x op te zeggen. Hardop of in jezelf.
 
Dit was het voor vanavond !
 
Mogen wonderen je dromen betreden en zich vermendigvuldigen terwijl je slaapt !
 
Good night and sweet dreams,
 
Veel liefs,
Eveline
 

3 opmerkingen:

  1. Lol, the translate function isn't perfect but its good enough! What an exciting card to start this journey together! Thanks Eveline.... What does "vermendigvuldigen" mean?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome Patti ! I like your question. In this setting it means that the more you enjoy the litle wonders in yuor life the more wonders you will multiply in your life.

    Yes...........you are so right: what a beautiful card to start the journey together with !

    Much love, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hele mooie kaart voorday ik ging slapen. Ik voelde de kracht al op het moment dat ik de kaart zag.

    32 Nachten voor het nieuwe jaar en ik kan op wonderen rekenen.

    Ik hwb vannacht heerlijk doorgeslapen en voor mij is dat al een groot wonder, maar ook zo ontspannen als ik me nu voel.

    Naar mijn gevoel werkt deze kaart en ga ik vandaag heerlijk genieten.

    Vele groeten

    Ruust

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.