vrijdag 28 december 2012

Nog  4  nachten om met nog meer  lichtheid  en  plezier  te bewegen naar een voorspoedig en overvloedig   2013  !
 
 
 
 
De Gatewaydreaming kaart die ik voor vanavond getrokken heb is:



Ken je het gevoel dat je volledig in het moment inzinkt en alles om je heen helemaal vergeten bent ? Deze kaart nodigt ons uit om heerlijk te ontspannen en alle controle los te laten en te genieten van het pad dat we gekozen heb.
 
Ga vanavond weer heerlijk op reis in je slaap en stel je voor hoe je je armen weer naar het universum uitstrekt en je hart vraagt wat je nog meer kunt loslaten zodat je de liefdevolle energie van het  universum nog meer in je kunt laten doorstromen. Stel je voor dat deze energie ook naar anderen begint door te stromen !
 
 
 
 
De affirmatie die we in onze slaap weer gaan meenemen is:
“ met plezier geef ik me over aan de stroom van het leven `
 
Gebruik je wijsvinger en middelvinger en begin te tikken in het midden tussen je wenkbrauwen, terwijl je hardop of in gedachte 5x of vaker deze affirmatie opzegt. Elke keer wanneer je de affirmatie hebt uitgesproken, adem je 1x diep in en uit en ga je verder met de affirmatie te herhalen. Doe dit voordat je gaat slapen, maar je kunt het ook gewoon tussendoor doen. Hoe vaker hoe beter !
 
Moge wonderen jouw dromen betreden terwijl je hart zich verder blijft openen en je steeds meer in je eigen kracht gaat staan. Vier de liefde en de vrijheid die meer en meer door je lichaam en leven beginnen te stromen. Geniet van je eigen licht dat meer en meer begint te schijnen !
 
Good night and sweet dreams !          Gute nacht und schlaf süss !
Liefs, Eveline




2 opmerkingen:

  1. Gewoon met de stroom mee laten voeren. Het oude los laten en het nieuwe, wat dat ook moge zijn, in me opnemen.

    Genieten van deze gebeurtenis.

    Nog zoveel aan mezelf te doen om los te kunnen laten.

    Om anderen mijn leven te laten beslissen is voor mij een grote verandering.

    Toch ga ik deze verandering aan te meer daar ik zie wat de opbouw van deze kaaten voor mij zijn geweest.

    Vele groeten

    Guust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Guust !

    Heel krachtig om te besluiten dat je deze veranderingen aangaat omdat het gewoon goed voelt. Ik geloof ook echt dat onze ziel daar is waar we op een positieve manier wending gaan geven aan het leven waar we op dat moment ook moge zijn. Weet dat je tijdens deze reis nooit alleen zult zijn !

    Veel plezier met het aangaan van deze veranderingen !

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.